Det blir nog så!

Ja då har jag precis kommit hem efter att ha kollat på lägenheten. Och det blir nog så att vi tar den. Jag får ringa hyresvärden imorrn i alla fall. Men det är alltså en utgift på ca. 2000 kr extra/månad..nästan 3000 om vi räknar in elen. Hmm. Ja men det får lov att gå! Vi behöver större lägenhet. Och så ska jag ju börja jobba, när jag nu kan få mig ett jobb. Och då blir det nog bra..hoppas jag.. Det behövs nya tapeter i vardagsrummet så jag ska fråga henne om vi kan få det..vill hon bara att vi ska byta en våd (eller två) så frågar jag henne om vi kan få tapetsera om på egen bekostnad i så fall. För jag vill inte ha den färgen som var i vardagsrummet. Aja, det blir nog väldigt bra detta. STÖRRE LÄGENHET JA TACK!!!

Nä det var allt för ikväll.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0