God morgon folket!

Igår gick jag och lade mig förvånansvärt tidigt måste jag säga. Jag gick och lade mig klockan 22, helt otroligt! Så jag känner mig faktiskt relativt pigg idag. Får väl se om vi sticker till överby idag eller om vi tar det imorn. Det beror lite på. Hade velat sticka till net on net också! Men det kanske vi kan göra i helgen? Får väl se. Jag vill hitta på nått idag! Det ser ut som att det kommer bli jättefint väder också. Så om vi inte åker någonstans ska jag nog ta mig en promenad. Får väl se om jag tar Tindra med mig eller om hon får stanna hemma med pappa. Men hon behöver allt lite frisk luft hon med! Kanske man kan ta kameran med sig. Får väl se. I så fall slår jag nog ihop promenaden med hennes vilostund runt 13-tiden. Men men, det blir nog bra. Får väl se hur jag gör.

Tindra har börjat med sånna fasoner, hehe! Hon jag börjat vakna klockan 05.30-06.00 och det gillar inte morsan. Så jag tänkte FÖRSÖKA hålla henne vaken till 20 ikväll får vi väl se om hon sover längre. Men jag tror inte ens att hon orkar vara vaken en timme längre ikväll. För igår ville hon sova redan halv sex på kvällen. Antagligen enbart för att hon vaknat så tidigt. Och eftersom hon vaknar så tidigt betyder det att hon vill ha sina vilostunder tidigare. Knasiga unge, hehe. Jaja, det blir nog bra.

Nä nu ska jag kika vidare lite till innan jag ska slänga mig på soffan och läsa min bok!
Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: nora och neo

hehe jaa det stämmer. jag kände igen den där "hänga-i-fönstret-ute-för-att-det-ska bli-solkatter-grejen". hehe.

Tackar tackar!

Det har du med. det lilla jag har hunnit med! =)

kram

2009-03-11 @ 12:35:37
URL: http://metrobloggen.se/nora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0