Lika länge inne som ute

Ja snart är Tindra 9 månader. Alltså har hon varit ute lika länge som hon var inne. Rätt coolt faktiskt. Hon är ju inte 9 månader idag på dagen, men på söndag så är hon det. Så jag tänkte bara vara lite extra nostalgisk och visa lite bilder. Dock inte på Tindra denna gången, utan på mig själv. Snodde idén lite av min moster Nina (http://gudinnans.blogg.se/) så ni kan ju kika in på hennes blogg med vettja!

Här kommer det i alla fall.

V.12                                            v.20                                  v.20(ul)
   

v.40                        
 

Och såhär ser magen ut nu, 9 månader efter födsel

 
Lite halvdålig bild, men jag hade ingen bättre.

Nu har jag ett nytt problem. Ett problem som jag inte haft på vääääldigt länge. Mina byxor är för stora. Alla mina jeans är för stora i midjan. Jag fattar inte riktigt. För jag väger lika mycket nu som jag gjorde innan graviditeten, men tydligen så är jag smalare i kroppen nu, på nått vänster. Jag vet inte. Visst är det roligt! Men man ska ju kunna köpa nya också, hehe. Får väl köpa ett par i månaden eller nått, haha! Nä men vi får se. Det löser sig. Ska nog inte köpa nya byxor fören jag gått ner så mycket som jag vill gå ner. Det är ju ingen idé. För då kanske jag måste köpa nyra byxor igen när jag är nöjd. Eller hur? Nåja, det blir väl som det blir.

Nä nu ska vi inte prata mer om det. För nu orkar jag nog inte skriva mer. Jag ville bara skriva ett litet nostalgiinlägg.
Hoppas alla har det bra!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Melissa

tack gumman för din styrkande komentar <3

jadu jag vet ju d igt men jag lackar så tycker man kan våga stå för sina åsikter annars kan dom hålla käften lixom

2009-03-17 @ 21:45:30
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Emelie

det syns ju inte ens att du fått barn! :D :O

2009-03-18 @ 07:43:36
URL: http://emeliesbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0