Melodifestival och mys

Japp snart ska vi gå över till grannen och kika på melodifestivalen. Har köpt massa slisk med, inte bra, men ack så gott, hehe. Såhärfår man göra när man har mens. Det är faktiskt synd om mig, haha. Nåja, det blir nog trevligt i alla fall. Alex ville inte följa med över så hon ska sitta hemma med Tindra. Så vi slipper ta med henne i alla fall.

Appropå Tindra så har hon varit heltossig idag, haha! Hon ställer sig upp i krypställning och så står hon och gungar. Ska hon "krypa" fram någonstans så går det fort sen helt plötsligt ställer hon sig i krpyställning, gungar lite sen slänger hon sig på mage och fortsätter mig sitt mål, heehe. Det ser svinroligt ut. Sen tjötar hon och tjoar mest hela dagarna. Och det är heeeelt otroligt, hon har ätit bra med mat idag. Gröten slank ner utan problem imorse och även middagen som var pasta och basilikasås, hon åt upp rubbet! WIHO! Tänk om det bara kunde fortsätta såhär med, men det är väl ingen risk.

Nä nu ska jag lägga in lite bilder på bilddagboken. Men jag bjuder på en liten mysbild här.
Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh blåa ögon!

2009-03-16 @ 07:59:29
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0