Nu ska jag svara..

Ja jag tänkte svara på några frågor om bilen.
Är det något fel på den? Ja det är en hel del som behöver göras på den. Naven behöver bytas för att alla hjulbultar går inte skruva fast ordentligt utan dom bara snurrar. Bromsarna behöver bytas eventuellt bromsklossarna med. Vet inte om det är punktering på sommardäcken men på vinterdäcken är det punktering. Den behöver också ett nytt batteri. Handbromsen behöver eventuellt spännas. Och så TROR jag att det var nått hjullager som behöver bytas med. Men jag är inte helt säker. Så det är ju en del. Därav priset (GRATIS). Plus att det är fukt i bilen och lite mögel på sätena men det går ju alltid tvätta bort. Motorn går bra och sådär men vi har ingen som hellst plats för den och vi kan inte ha den stående där den står nu. Nåja, jag har i alla fall fått en kille som har mailat och vill ha den. Så vi får se om han hämtar den. Förmodligen blir det väl så. Känns skönt. Så vi får se vilken dag han kommer.

Så vad händer annars idag då? Vi ska inte göra så mycket. Jag har en hemsk mensvärk och jag är trött som ett abas. Men ikväll blir det i alla fall melodifestivalen tillsammans med grannarna. Tror jag i alla fall. Man kan ju bara hålla tummarna på att inte af Ugglas vinner. Men det skulle som sagt inte förvåna mig. BLÄ BLÄ BLÄ!

Nä nu ska jag kika vidare. Ha en trevlig dag allihopa!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0