Såhär såg dagen ut

Vaknade klockan 7, Tindra ville inte sova mer. Dags för välling. Sen lite lek, jag kollade på tv. Tindra började gnälla, trodde hon ville sova, men icket. Hon var vaken en timme längre än vanligt. Jesper klev upp. Tindra somnade till slut efter en STOR portion gröt. Hon sov en timme. Sen kollade vi på High School musical 3, den var bra, men jag gillar ju sånna filmer, hehe. Sen var det mat för Tindra igen. Sen lite mera bus. Sen mera mat, mera bus, titta på tv. Sen mat för oss, sen mellanmål för Tindra, sen mera bus, välling och nu ligger hon  sängen. Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Ska nog sätta mig och kolla om det finns nått jobb till mig kanske? Ja, det lät som en bra idé. Men först ska jag bara tipsa om en sak..

Tänkte tipsa om en marinad som vi köpt. Den hette "American marinade" kort och gott. Den hade lite speciell smak men jag tyckte att den var riktigt god. Jaa, jag har fått tillbaka smaksinnet något sånär. Vi marinerade skinkschnitzlar och åt det tillsammans med pommes. Och som sagt. Riktigt gott. Jesper gillade inte riktigt smaken, vet inte varför, men jag gillade den. Tror att jag kan beskriva smaken som lite..hmm..rökig? Kanske? Nåja, gott var det i alla fall. Jag hittade marinaden på ica maxi i den gången som heter "Mat från främmande länder" (eller nått i den stilen).

Nää nu ska jag kika vidare. Tror nog att detta blev sista inlägget för ikväll. Men sov så gott!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Ladrouse

Sv: Ååh visst är det jobbigt? Jo det lutar åt 37-hållet, men får se(:

2009-03-01 @ 22:24:25
URL: http://ladrouse.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ja,tiden går så grymt fort.Han är redan 6månader.Hur gammal är eran lilla tjej då?:)

2009-03-02 @ 07:41:28
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0