Trääänaaat!

Japp då har man varit duktig idag igen. Tränat så svetten rann, hehe. Det är så jäkla skönt! Först blev det Deanne Barry i 30 minuter ungefär sen blev det pilates i 30 minuter. Så nu är jag alldeles mör i kroppen. Men jag känner mig alltid så glad efteråt för jag vet att jag ska klara av att nå min målvikt och jag vet att träningen gör nytta!
 
Imorgon blir det en morgonpromenad med Malin. Vi får väl gå runt 9-9.30 tiden. Så får Tindra vila en stund utomhus. Jag ska ta med mig kameran med, kanske vi kan gå förbi så att jag kan hoppa in i fårhagen och fota det fallet (en bäck) som jag länge velat fota. Får väl se hur det blir. Sen blir det hem, formatera minneskortet och äta lite lunch. Sen ska jag och Malin åka till trollhättan och fota i studion! WIIIE!!! Längtar som fan! Ska bli grymt skoj.

Jag tog några bilder idag på nå sånna däringa tussar man kallar..hmm..vide? när jag stod på parkeringen och väntade på att gå in till anställningsintervjun. Sen tog jag även en bild på Tindra som blev lite tuff bara..lite halvsuddig. Jaja jag bjussar på dom innan jag stänger ner detta.

Ha en trevlig kväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0