Vita döden

Ja nu har det kommit ca 12-15 cm snö, and still going!!! Tar det aldrig slut? Vad har jag gjort för ont för att snön ska fortsätta komma?! Jäkla skräp. Våren som var påväg. Vi hade till och med börjat få tulpanknoppar på våran baksida! Och snödroppar har vi sett med. Våren och sommaren lär ju aldrig komma *fnys*

Nu har min träningsvärk börjat komm. GÖTT! Så nu vet man att man lever. Blev dock ingen träning idag. Har fått torka spyor över hela golvet och då tappade jag änna suget. Tror dock inte att det är någon magsjuka på G för hon var så himla pigg och glad och det var hon inte sist hon hade magsjuka. Men vad är det för fel? Det måste ju vara nått annat än magmunnen. Har hon inte gått upp mer i vikt till nästa bvc-besök ska jag fan kräva att få träffa en läkare, för då måste det ju vara nått fel på henne. Då kanske man kan få veta varför hon inte vill ha mat heller. Ääh, jag kanske bara är nojig men jag blir galen på dethär. Vissa dagar kan hon äta utan bekymmer. Men som flesta dagarna så vägrar hon. Det roliga är att nu på kvällen gav jag henne gröt istället för välling..men då spydde hon ju upp allt så jag fick ge henne välling i alla fall. Men gröten åt hon upp nästan allt innan hon kräktes, utan bråk till och med. Helt otroligt..aja, jag vet inte vad jag ska göra med min lilla matvägrare..endast välling som duger, men det kan hon ju inte leva på.

Nåja, nu ska jag kika vidare lite snabbt, sen ska jag nog lägga mig och läsa lite.
Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för tipset. :D Ska kolla det nu med en gång. :) Hoppas att allt är bra med er annars? :)

2009-03-12 @ 22:05:47
URL: http://lottchen88.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jo tack det knallar på. Tar en dag i taget. :P

2009-03-13 @ 05:37:10
URL: http://lottchen88.blogg.se/
Postat av: sandra

hej så har min dotter oxå gjort men prova med att uteslut mjölk i 1 vecka så kan de bli bättre, de funka för oss, de sägs att e de lite konstiga i magen så ska man undvika mjölk produkter i ca 1 vecka. vh sandra

2009-03-13 @ 07:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0