50-års kalas och sånt.

Ja då har vi varit på 50-års kalas hemma hos Jespers mamma. Det var trevligt. Det tyckte Tindra med, hehe. Hon var pigg och glad hela tiden. Även om alla vila gosa och mysa med henne, hehe. Men hon älskar ju att träffa människor så det gick ingen nöd på henne. Hon fick smaka massa mat med, haha. Hon gillar potatissallad i alla fall. Sen roffade hon åt sig ett salt kex av Jespers mamma men det verkade inte vara så gott. Dom minerna som hon gjorde då det var oslagbart, haha! Men hon käkade upp det i alla fall. Maten som bjöds på var helt underbart kan jag säga! Det var kallskuret, potatissallad, mimosasallad, meloner, jordgubbar, sallad, kiwi, physalis, gurka, tomat, panrishe (stavas?), annat bröd, massa ostar och jaa, jag kan fortsätta. Gott var det i alla fall. Sen var det tårta till efterrätt också. Så idag har man verkligen tjockat sig rejält, hehe. Nåja, det har varit en lyckad kväll i alla fall.

Annars har vi faktiskt inte gjort nått speciellt idag. Tagit det lugnt hela dagen. Spelat lite kort och yatzy med Krewer. Men när vi spelade den första 500 så blev jag så jäkla sur, hehe. För hon kom upp i 500 innan jag ens hade fått 200 poäng, haha! Så jäkla kass är jag. Nåja, det har varit skönt att ta det lugnt i alla fall.

Nä nu ska jag faktiskt gå och lägga mig i sängen och börja läsa min bok som jag lånat igår.
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0