Anställningsintervju avklarad!

Ja då har man varit på anställningsintervjun då. Det var rätt så intressant, men det är nog inte det lättaste jobbet faktiskt. För det var inte bara att sitta och svara i telefon. Man ska lägga ordrar och fixa rutterna till teknikerna och massa annat. Blev nästan nervös alltså. Nåja, nästa vecka får jag besked om jag fick jobbet eller inte. Så vi får väl se.

När jag kom hem gjorde vi en god frukost bestående av kokta ägg, rostat bröd och oboy. Det var smarrigt faktiskt. Tindra fick havregrynsgröt. Men det var inte så populärt så hon satt och käkade rån och sen fick hon fil så nu är hon också nöjd. Sen blir det tacos, hehe. Det var faktiskt längesen vi åt det så jag tyckte att det var dags faktiskt. Och imorrn ska vi ju grilla, fyyy vad gott!

Vad ska vi göra mer idag då? Jag har faktiskt inte en aning. Det är då banne mig inget roligt väder. Regn och kallt. Blä! När ska sommaren komma då? Trodde ju att maj månad skulle bli lika varm som förra året med tanke på hur varmt det var här i april! Men icket då! Förhoppningsvis kommer det snart. I alla fall lite värme. Jag hoppas ju innerligt att det kommer att bli fint väder på lördag annars är det ju nästan ingen idé att åka ut och plåta. För jag känner inte för att ta ut kameran om det regnar. Men jag får väl hålla lite koll på internet då.

Nä nu ska jag fortsätta titta på vbå.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0