Dålig på detta!

Ja jag känner att jag har varit lite dålig på att blogga dom senaste dagarna, hehe. Men vi har som haft fullt upp. Men nu får det bli skärpning! Jag har inte hunnit pilla med designen heller, men men, vad gör man egentligen?

Igår var det ju hockey också. Sverige-Usa. Det var ju bronsmatchen och alla borde ju veta att SVERIGE VANN!! 4-2, inte så illa faktiskt. Jag chansade ju på att sverige skulle vinna med 3-2 men jag fick fel på ett mål. Fast egentligen så var ju sista målet liite fusk. För usa hade ju plockat ut målvakten, hehe. Men men, vi vann i alla fall, det är huvudsaken. Så Sverige fick alltså vm-brons i år! Men jag tycker att fler svenskar borde ha kommit hem från nhl för detta. Vi hade 9 stycken spelare som var från nhl medan andra lag hade betydligt mer. Och VI brukar ju faktiskt ha fler spelare från nhl. Men men, vad kan man göra? Det är ju inte direkt jag som bestämmer.

Men vad händer idag då? Jaa, jag ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag vänta på att tant kommer hit, hehe. Och så väntar vi ju på posten med. Har beställt hem grevtest. Alla vet ju redan att JAG är gravid. Men snart får vi veta om krewer är det hon med, hehe. Det hade ju varit lite roligt faktiskt. Att ha någon nära som man kan följas åt med, hehe. Ska bli spännande att se. Annars har jag faktiskt ingen aning vad vi ska göra idag. Försökte ringa min hyresvärd men hon hade inte tid, så jag lämnade ett medelande och kan ju alltid hoppas att hon ringer upp mig.

Nä nu ska jag ta mig en snabbkik innan duschen.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0