Det här är toppen!

Ja det måste jag säga. Att vakna upp till detta vädret kan ju inte bli bättre! Solen skiner och det verkar inte blåsa så mycket. Det betyder bara en sak! DET ÄR VARMT OCH SKÖNT!! Äntligen kommer värmen tillbaka! Så nu blir det till att raka benen och ha på sig leggnings och någon klänning eller kjol idag. Det kan jag lova, hehe. Om jag nu hittar några leggings det vill säga. Men det ska väl inte vara så svårt. Får vända upp och ner på halva lägenheten, haha.  Weii! Man kan ju inget annat än att bli på bra humör när det är såhär bra väder.

Idag ska vi tydligen göra en hel del. Vi hade tänkt åka och förtidsrösta till det där eu-parlamentet eller vad det nu är. Skönt att få det gjort! Sen ska vi ut till torp och kolla vad sånna där sektioner till staketet kostar. Sen är det dags för biblioteket och barnmorskan. Sen skulle vi ju fortsätta packa idag också. Inte för att det är så herrans mycket kvar, men det är ju skönt att ha det gjort med tanke på att vi flyttar i helgen. Nåja, det blir nog toppen detta.

Sen är jag lite ledsen att det är just i helgen vi ska flytta. För det händer så mycket i helgen. På lördag är det trollhättecruisingen som jag hade velat åka på. Få fota lite bilar och sånt roligt ni vet. På söndag är det "barnvagnsrullet" i Göteborg. En heldag i en fin park med massa aktiviteter för barnen. Hade varit ruskigt roligt att åka på. Men men, sånt är livet. Det är smällar man får ta tyvärr. Jag flyttar ju faktiskt hellre än att åka på sånt egentligen. Men det kunde ju ha varit denna helgen som var tycker jag, hehe.

Nu har vi även börjat planera inför midsommar. Vi funderar på att hyra en stuga/lägenhet på skara sommarland. Känner inte för att bo i tält med lillan riktigt än. Men vi får se. Det ligger under planering. Men vi hade behövt boka innan 28 maj. För då får man det billigare. Men det ger sig. Jag hade ju behövt prata med Pelle också så att han kan tänka sig att betala för Alex och Jennifer. Men det brukar aldrig vara några problem.

Nä nu ska jag ta och försöka lägga lillan och vila snart. Sen måste jag hoppa in i duschen.
Ha en supertrevlig dag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0