En "dagens" tack!

Hittade denna listan på en blogg för typ flera månader sen..men jag har inte kommit mig för att publicera den än, haha! Så här kommer den!

Dagens knark : Tindra :)
Dagens mat: Vet inte ännu. Är lite sugen på pasta faktiskt.
Dagens låt: Alesha Dixon - The boy does nothing
Dagens besök: Till ica maxi. Storhandling på g!
Dagens humör: Tänkande
Dagens händelse: Storhandling.
Dagens fundering: Kommer jag bli lika stor denna gången som förra gången? Varför har jag redan börjat känna av foglossning? Vad är jag sugen på idag?
Dagens framtidsplan: Köpa en ny bil.
Dagens saknad: Norrland...
Dagens måste: Handla och laga mat.
Dagens ångest: Bli tjock igen. Gå ner i vikt igen..
Dagens klädsel: Just nu mjukisbyxor. Men vädret ser ut att bli bra så ska nog ta på mig nått annat innan vi åker och handlar..
Dagens aktivitet: Ska jag verkligen skriva det igen?
Dagens bästa: Att Tindra sov till 7 idag, hehe.
Dagens värsta: Illamåendet och foglossningen..
Dagens beroende: spotify
Dagens insikt: Snart är jag tjock igen......
Dagens VILL HA: Nya kläder till både mig och Tindra :P


Nu ska jag väcka min gubbe!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0