Fy farao säger jag!!

Imorse vaknade lillan KVART I FEM!!!! Herregud. Men jag börjar fundera på om jag kanske skulle ha en termos stående i sovrummet, med varmvatten och så kan jag ta med lite vällingpulver. Kanske det kan få henne att somna om snabbare? Om hon får äta sitt första mål då? Jag vill inte göra så egentligen med tanke på risken för att fastna i dom rutinerna. Men nu känner jag att jag kan göra vad som hellst för att få sova någon timme längre. Hmm, får nog testa det imorrn.

Imorrn börjar lasset också. Då börjar lasset gå tvärs över gården, haha! Det ska bli skönt kan jag lova! Sen ska vi nog grilla på kvällen. Också mumma! Men jag är grymt sugen på kinamat! Kanske skulle fjäska för gubben och äta kinabuffé idag, haha! Vi får väl se.

Nä fy sjutton. Nu ska jag försöka få lillan att vila en stund.
Ha en trevlig dag.!

Kommentarer
Postat av: Chicory

Åh, det är en av de få saker jag oroar mig för gällande att skaffa barn. TIDIGA mornar! Torka kräk o bajs gör mig ingenting. Men att inte få sova... Hua.

2009-05-28 @ 15:10:14
URL: http://chicory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0