God natt mammas skatt

Den frasen säger jag varje kväll när jag lägger min dotter, samtidigt som jag stryker henne över håret. Efter det somnar hon på två röda. Jag har provat att inte göra så när hon ska sova..och då somnar hon faktiskt inte. Så det har vi på rutin nu, hihi. Älskade dotter!

Hur gick det i hockeyn då? Ja Sverige är vidare till kvartsfinal i alla fall. Dom vann nämligen med 6-3, hehe! Så det känns grymt bra faktiskt. Kvartsfinalen skulle väl spelas på torsdag eller fredag tror jag. Vinner vi den så är det final i helgen! Och självklart vinner vi väl kvartsfinalen, eller hur??

Nu har vi fått en ny ägare till Casper med. Han försvinner på onsdag. Det var en kvinna från göteborg som ville ha sällskap till sin raskatt. Där hade han även möjlighet att vara ute när han ville. Kändes bra i alla fall. PLUS att han slipper vara ensam, han som är van att vara vid flera katter, hehe. Nåja, det kommer kännas tomt i alla fall. Så nu har vi bara 2 katter kvar.

Imorrn ska vi åka ut och hälsa på Turbo. Eller jaa, inte bara Turbo men hela familjen som Turbo bor hos, hehe. Ska bli trevligt faktiskt. Och framförallt skönt att komma hemmifrån lite. Känns fortfarande som att vi låst in oss nu när vi har varit sjuka. Men nu är vi ju friska i alla fall. Gott det!

Nä nu ska jag faktiskt gå och lägga huvudet på kudden. Läsa lite i min bok.
Sov så gott folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0