Kamerautrustningen


Efter 1½ år med en nikon d40 så fick jag denna skönhet i julklapp av min man. Jag är jättenöjd med kameran och det är väldigt roligt att få utveckla sig framåt. Kameran har fått utmärkelsen som bäst i test av många tidningar som testat mellanklasskameror. Kan vara lite svår att lära sig och jag har nog inte ens lärt mig hälften men det är sånt som är kul, man måste få lite utmaningar för att fortsätta tycka om sin hobby, inte sant?



Övrig utrutsning:
18-55mm kitobjektiv
Uv-filter
Starfilter x8
Soft focusfilter
Polarisationsfilter
Close-up filter x1x2x4x8
Hamastar 62 stativ
Fjärrutlösare Nikon
Nikon SB-600
Nissin Di466
Kata ryggsäck
2xminneskort från sandisk (4gb och 8gb)


Kommentarer
Postat av: Linda (flingan)

Halloj!! vad är det jag läser?!! liten i magen igen, GRATTIS! vad roligt :D. Det var ett tag sedan. fy fanken vad man har att stå i nu, hinner inte med mig själv...Skulle ni flytta med? Såg de fina bilderna på tindra och cornelia, vilka sötisar! roligt med gåvagnen ha,ha! hur mår du annars? känns det samma som förra gången? Hoppas att ni får en strälande helg :D

kram.

2009-05-01 @ 21:30:45
URL: http://flingan79.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0