Så kan det bli.

Det blev inte så att vi började packa förut. Det blev ett sånt jäkla oväsen här i lägenheten så vi kunde inte ens vara hemma. Dom håller nämligen på med bilningsarbete (stavning??) i grannens badrum och det lever om kan jag lova! SUCK!! Så vi åkte ner till stan och gick där en sväng. Sen ringde Jespers mamma och sa att Jesper hade fått en tandläkartid klockan 14. Nice värre. Så vi promenerade dit, satt där och väntade medan han var där, Tindra somnade, hehe. Sen gick vi tillbaka till stan. Där mötte vi upp Mikey och en tjej sen gick vi och käkade på pingvin. Det var mumma! Hehe. Och nu sitter jag här, Tindra tjötar för sig själv och Jesper har åkt till jobbet. Väldigt trevligt med andra ord..eller hur..? Men jag har faktiskt planerat att börja packa ikväll. Jag har tagit in 2 kartonger som jag i alla fall hade tänkt fylla. Så det blir nog bra.

Apropå flytten. Pratade idag med dom som vi ska ta över lägenheten ifrån. Jaa, vad kan jag säga? Dom kan inte flytta ut tidigare. SUCK! Hur fan ska vi göra nu? Vi ska flytta ut och in samma dag. Plus att vi måste städa ur denna lägenheten. Känns ju inte toppen kan jag säga. Men vad kan man göra? Jag måste i alla fall ringa till våran hyresvärd imorrn och fråga om vilken tid vi måste lämna nyckeln och vart vi ska lämna den. Om vi ska lämna den direkt till dom nya hyresgästerna och om vi ska beställa besiktning av lägenheten själva. För hon som bor på 57an sa att hon skulle ringa och boka besiktning nu för det hade inte hon gjort tidigare. Hmm..jaa..många frågor blir det imorrn.

Nää nu ska jag nog faktiskt ta och börja packa.
Kanske skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0