Sådär ja!

Nu har vi städat och grejat heeeela dagen. Nu är badrummet klart. SKÖNT! Så ikväll ska jag försöka packa ner resten från köket. Om jag orkar..för jag har ruskigt ont i min rygg nu. Så vi får se. Annars får det bli att ta det lite lugnt så att jag orkar göra det imorrn istället. Tindra kryper runt här i hela lägenheten så jag får springa och jaga henne. haha. Vi brukar ju stänga för i vardagsrummet men inte idag. Men nu kom hon tillbaka hit, hehe. Nåja, så är det.

Nu är Krewer här med, hon ska snart gå och hämta sin lillasyster Wilma. Sen får vi se om dom kommer tillbaka. Men det lutar väl åt det. Så får se vad vi hittar på.

Gud vad jag är sugen på en ny kamera..men jag får nog vänta lite. För jag har inte råd att köpa någon just nu ändå Får börja spara. Skulle ju vara bra om mitt zoomobjektiv kunde passa till den kameran med. Men det brukar väl inte vara några problem eller? Så länge man köper samma märke på kameran? Det brukar vara samma mått. Och jag älskar ju nikons kameror så det blir definitivt en nikon till. Aja vi får se.

Nä nu ska jag snabbkika sen ska jag vara social med tanten.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sofi

Nu har jag lagt upp 20 nya frågor i min blogg.. Fria att kopiera och besvara till din egna blogg så att dina läsare kan lära känna dig lite bättre! :) Varje månad den 25:e lägger jag upp nya frågor, så lägg datumet på ditt minne :D Dock blev det en dags försening den här gången ^^ Du kan också kolla mitt arkiv "20 frågor" för att kopiera mina äldre frågor. Välkommen in!

2009-05-26 @ 19:56:11
URL: http://beciell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj you! länge sedan sist, tar en blogg pause ett tag. Vilka fina bilder du hade tagit! och vilken gullig liten hemlis hi,hi.

När var det du skulle ha? december va? Min brorsa ska också ha i december ,den 8:e skulle de ha. Känns lite konstigt att lillbrollan ska bli pap´s hi,hi. Mår du fortfarande bra?

Kram.

2009-05-26 @ 21:14:56
Postat av: sophia

Alla nikon obejektiv tror jag inte passar alla nikon, vissa har ju motorn i kamerahuset och andra i objektivet...

Men det går säkert att forska på

2009-05-27 @ 12:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0