Sista inlägget.

Ja detta kommer bli sista blogginlägget innan helgen. Eller rättare sagt sista inlägget på hela helgen. Kommer varken ha tid eller ork att sätta mig och blogga. Det skulle väl vara om jag bloggar i mobilen. Men vi får se på det. Detta är ju då p.g.a flytten. Så nu vet ni det. Mitt nästa blogginlägg kommer nog bli antingen söndag-kväll eller måndag. Beror lite på.

Imorrn ska jag skicka in min kamera på lagning *suck*. Samma fel har uppstått som förra gången och nu har jag ju ändå ett helt nytt minneskort i. Får väl se hur många veckor den blir borta. Jag kommer hinna gå under flera gånger om. FAN FAN FAN!!! Vad ska jag göra nu då? Nåja..förhoppningsvis kan dom väl laga det..

Nu känns det verkligen som att vi har fullt upp heeeela sommaren! Men det är bara kul. Det är ju typ nått varje helg, hehe. Nu flyttar vi som sagt.
Helgen runt den 6 juni kommer en kompis hit från skara, ska hjälpa oss att sätta upp tv´n rätt på väggen (gipsväggar).
Den 13 juni ska vi till Jespers chef på grillfest.
Midsommarhelgen - Skara sommarland
Den 27 juni är det kalas för Tindra.
Den 6-12 juli kommer min storasyster (Anna-Carin) och hennes dotter Emmelie hit, då lär det bli skara sommarland igen, hehe. Och säkert massa annat skoj.
Någon gång runt den 13-14 juli KANSKE vi åker till norrland om inte jag har fått ett jobb. Annars åker vi nog i augusti.
Sen brukar ju sommaren föra med sig en massa bilutställningar och race vilket är MYCKET trevligt. Sen ska vi försöka åka till Liseberg någon dag med.

Så som sagt. Lite fullt upp men ack så roligt!

Nä nu ska jag vara social. Ses på söndag eller måndag!
Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0