SOOL OCH VÄRME!!

Vilket väder det blev idag! Varmt och solen strålar. Kan ju inte bli bättre, eller hur?! Så det blev en fotosession idag. Men jag känner att jag inte hade någon som hellst fantasi idag, men några bilder blev bra i alla fall så bilderna kommer att komma upp på modellbilder. Kan ju hoppas att jag har lite bättre fantasi på lördag. Men men, jag visar bilderna sen när vi har gått igenom dom och valt ut vilka vi ska lägga upp.

Men jag mitt dumma as tog på mig baggyjeans och en tjock hoodtröja så jag höll ju på att svettas ihjäl. Nu har jag dock lite mer somriga kläder på mig. Kanske lite väl somriga, men det får gå ändå, hehe. Skönare än att ha på sig jeans i alla fall..Men bara för att jag tog på mig somriga kläder så gick solen i moln. Jäkla skit. Men här kommer dagens outfit!



Nä nu ska vi åka till mcdonalds och köpa en glass.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0