Sov gott sverige!

Ja då har man suttit och kikat lite på semifinalen till eurovision. Sverige gick ju vidare i alla fall, känns bra! Så nu vet ni vart jag kommer sitta bänkad på lördag, hehe!

Vad har hänt idag då? Ja vi har varit ute och åkt lite. Varit och kollat på en ny bil. Bara kollat dock. Men det blir förmodligen en bil som vi ALDRIG nånsin sagt att vi kan köpa. Så vi får väl se. Var dock bara och kollade på volvo idag. Men dom är fortfarande rejält mycket dyrare än andra märken. Nåja, jag ska inte säga för mycket. För vi kommer ju inte köpa en ny bil fören vi har blivit av med mazdan i vilket fall som hellst.

Imorrn blir det att åka ut och storhandla faktiskt! Har ju inte gjort det än så det har vi bokat imorrn. Jag ska köpa lite så att jag kan baka negerbollar, hehe. Så himla mumsigt! Fick världens sug efter att baka, men känns som att något storbak får vänta tills vi flyttat i så fall. Känns ju onödigt att fylla upp frysen som vi sedan måste tömma när vi flyttar liksom. Aja, det blir nog bra.

Nä hörni! Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig i sängen. Läsa några sidor i boken innan jag somnar.
Ha en trevlig natt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0