Trötter..

Ja jag börjar bli fruktansvärt less på att vara så trött så att man håller på att somna klockan 21 på kvällen. När jag går och lägger mig tidigt och får sova iaf 8 timmar så vaknar jag och är lika trött ändå. Men sova längre det kan jag inte. Dels p.g.a att Tindra är fruktansvärt högljudd på morgonen sen är jag kass på att somna om när jag väl har vaknat. Sån skit alltså. Men men, vad ska man göra? Det är väl såhär det är. Och jag lär ju inte bli piggare i december direkt. Då lär jag ju ha en unge i trotsåldern plus en liten spädis. Nåja, men blir väl tvungen att orka. Julen blir i alla fall hemma hos oss, oavsett bebis har kommit eller inte. Men det får vi väl disskutera med Jespers mamma och sådär lite närmare. Fan det är ju bara maj ännu, hehe.

Vad händer idag då? Jaa, Jesper har precis åkt iväg på ett spel, så han blir borta hela dagen. Jag funderade på en promenad men som sagt, jag är jääävligt trött så jag vet inte om jag orkar. Men ikväll blir det i alla fall grillning tror jag. Jag är sugen på det. Men vi får väl se. Beror väl på vädret. Inget roligt att grilla om det blir samma väder som igårkväll. Då spöregnade det på kvällen. Men i värsta fall får vi väl steka köttet inne, hehe.

Nä nu vaknade Tindra så jag får gå och plocka upp henne, sen ska jag försöka fixa mig nått att äta.
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0