Design för ett par dagar sen..

Ja jag har ju inte visat designen som jag gjorde för ett par dagar sen, hehe. Har inte orkat. Men här kommer den i alla fall. Klicka på bilden för att komma till bloggen och se designen i helhet..



Annars har inte så mycket hänt idag. Praktiserat, kommit hem och käkat. Det är väl vad jag hunnit. Har lagt lillan med som var stentrött. Redan onsdag idag också. Shit vad tiden går snabbt när man har roligt, hehe. Hann bli klar inne på lagret med det som skulle fixas. Sen ringde jag och bokade ett möte med cafébar, hehe. Dom kommer till kontoret på Tisdag och demonstrerar lita kaffeautomater. Nice! Hoppas det blir den med svingod varm choklad! Då lär inte jag göra annat, haha!

Får väl se när vi ska börja med inventeringen också. Blir nog bra..

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tiden går fort allt :)

2009-11-11 @ 20:30:38
URL: http://mamsyjess.blogg.se/
Postat av: Nina

försökte komma in här förut. för nån dag sen. svara på din kommentar. men kom inte alls in på sidan. kanske bara va någe tillfälligt..



hoppas du sover gott. kom in en snabbis här. nu ska ja logga ut för idag. så sjuuuuukt trött--

kramkram

2009-11-11 @ 22:28:20
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ah då va det inte bara jag med andra ord :D skönt å veta.. men dumt då hela sajten stängs ner.. sådär gör ju blogg.se ibland med..

2009-11-12 @ 21:00:36
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0