Förhoppningsvis bildbomb!

Ja, idag hoppas jag att blogg.se inte vill jävlas med mig. Men gör det det så kommer jag ladda upp bilderna någon annan stans och så får jag länka dit helt enkelt. Och efter det så kommer jag definitivt byta bloggplats så fort Jesper orkar hjälpa mig så att min adress blir rätt. Så det så.. För jag blir så förbaskat trött!

Som ni förstår åkte jag aldrig till barnmorskan idag. Känner mig inte alls pigg för det så jag hoppas att hon ringer upp mig här under dagen och kan boka en ny tid. Min hals känns som sandpapper och jag känner ingen som hellst lukt eller smak. Inget trevligt alls. Så jag har ingen aning om vad vi ska äta till middag idag. Något som jag kanske inte gillar allt för mycket hade ju varit nice, haha! Aja, det blir nog bra detta..

Här kommer bilderna i alla fall, eller försöket.. OBS! Bildtexter kan förekomma under vissa bilder om ni inte skulle uppmärksamma detta själva menar jag, hehe.

Kan ju säga att det jävlades med mig på en gång och blev error.. Så jag ska försöka ladda upp dom på en annan blogg. Så klicka HÄRHÄRHÄRHÄRHÄR för att komma till bilderna!

Ha en trevlig fotostund då, haha! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mina

God eftermiddag.Allt bra med dig denna måndag som det är med mig..Lita trist väder denna dag..men man får mysa till det med levande ljus.kram

2009-11-30 @ 13:28:22
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0