Home at last!

Fy sjutton vad skönt att vara hemma! Men gud vad tråkigt det såg ut att komma hem. Alla har julpyntat och gjort fint förutom vi.. Så imorn blir det nog till att rota fram julpyntet om jag orkar. Mår ju som sagt inget vidare. Meeen det blir i alla fall ett försök till att montera ihop Tindras säng, vi har köpt botten och madrass, sen blir det även att byta ut köksmöblerna skulle jag tro. Funderar på om man skulle ha slipat ner dom och målat dom och även bytt tyget på stolarna och soffan. För just nu ser dom verkligen inte fina ut. Men vi får se som sagt.

Resan hem gick ganska skapligt. Skönt att slippa byta tåg. Men Tindra ville absolut inte somna på tåget. Hon var nära några gånger men så fort hon höll på att somna var det alltid någon som öppnade käften och började prata, eller så var det någon unge som skrek eller någon som satt och spelade dataspel med ljudet på så hon fick självklart ingen ro! Nåja, nu sover hon som en stock i alla fall och vi har väl varit hemma i 10 minuter eller nått, haha! Trött som fan var hon, hehe.

Känns som att jag har feber, men hade inte det enligt termometern i alla fall. Kan ju dock vara så att den är på inkommande, man vet ju aldrig.

Nä nu ska jag faktiskt kika runt lite, sen ska jag slänga mig på soffan. Skulle egentligen till barnmorskan imorn men jag tror jag ringer och avbokar. Dumt att smitta andra liksom. Jaja, ha en trevlig kväll! Bilder kommer imorrn..

Kommentarer
Postat av: Nina ♡

hahah ja kan ju säga att det kan vara en last å kunna baka med.. har ju lite över nu.. så nu måste ja ju käka upp det. för ja kan inte låta d va.. suck :P

2009-11-30 @ 00:06:47
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Eva

Vi har inte heller pyntat än, så du är inte alldeles ensam om att ha ostädat och opyntat. Vi har varit halvkrassliga i helgen så valde att vänta med adventspyntet.



Tråkigt att du har så mycket foglossning, lider verkligen med dig.

2009-11-30 @ 07:54:47
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0