Blir nog trevligt!

Ja nu fick vi lite planer inför kvällen, hehe. Vi ska åka hem till Niklas och Susanne och grilla. Det blir nog trevligt. Man vet ju aldrig när årets sista grillning blir så man får ju passa på nu när det är fint väder ute. Ska bli skönt att få komma ut lite med. Inte bara sitta hemma. Så det ska bli trevligt faktiskt. Ni får säkert se bilder sen ikväll eller nått, hehe.

Nu har vi varit ute och rantat lite. Vi åkte ut till torp en sväng. Jesper skulle in på expert och fråga hur det går med ps3an. Han har nämligen inte fått den än så han ville veta hur det går. Orsaken till att han inte fått någon ny var för att det var slut på lager eller nått sånt. Det skulle komma in under nästa vecka så har vi tur så hinner vi få den då. Jag saknar det faktiskt lite. För det var så simpelt att bara sätta på ps3an och spela musik eller se en film. Vi har till och med bluerayfilmer vi inte hunnit se än, hehe. Nåja det kommer ju snart. Vad gjorde vi mer på torp? Jo vi gick in på olles leksaker. Jag har ju så dålig fantasi vad gäller julklappar och sånt till Tindra så vi var inne och kikade. Där hade dom en eldriven fyrhjuling som Tindra lös upp som en sol när hon såg, haha! Kanske lite dyr julklapp. Men jag vet också att Tindra gillade en sånhär när vi var och hälsade på hemma hos Jespers kompis (+barn):


Så en sån kanske? Sen gillar hon ju bilar. Det var det första och enda hon sprang fram till i leksaksaffären. Och tåg..dom där trätågen. Bollar är också roligt. Fingerfärg? Kläder? Mycket möjligt att hon skulle tycka om en dockvagn. För hon gillar att putta matvagnarna (dom små) en stund på maxi. Men jag ville ju som sagt hjälpa alla andra att komma på julklappar. För Jespers mamma frågade nämligen mig häromdagen och jag hade inte den blekaste aning, hehe. Men som sagt, där var väl kanske lite idéer.

Nåja, det får vara allt från mig denna gången. Föresten är bilden lånad från brios hemsida, så ni vet, haha! Ha en trevlig kväll/dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0