Design och lite vardags!

Igår satt jag ju och gjorde en design åt Anki. Det blev lite fräck faktiskt. Och för en gångs skull inte likt något annat jag gjort förut, hehe! Klicka på bilden för att komma till Anki.



Helt seriöst tycker jag att Tindra ska ta för vana att vakna vid den tiden hon har gjort nu under hela tiden hon varit/är sjuk. Hon har vaknat ca. 8.30 varje dag nu! Och jag kan lova att det är skööööönt! Men tyvär kommer hon nog snart gå in i sina gamla vanor igen, hehe. Dock klagar jag inte på dom heller egentligen, det är bara skönt att sova längre ibland.

Idag känns vädret lite stabilare. Dock blåser det fortfarande endel men absolut inte som igår! Så idag ska jag faktiskt ta på Tindra lite kläder och GÅ UT! Om det nu inte börjar regna såklart. Men det får vi väl hoppas att vi ska slippa för en gångs skull.

Haha Tindra har börjat med något roligt. Hon har börjat hämta en soffkudde och sen lägger hon den på golvet. Sen lägger hon sig uppe på kudden och "myser" med den, hehe. Det ser så gulligt ut. Ska försöka få kort på det sen. Men nu orkar jag inte gå och hämta kameran. Hon har även nappen och snutten med sig, haha. Ja ni ska se henne. Gullhumla!

Nä nu ska jag försöka få morgonmysa lite med henne. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0