Gissa mera!!

Nu står det lika i gissningarna hörni! Så jag tänkte slänga in 3 nya bilder som togs nu ikväll. Alltså i vecka 24+6. Imorrn byter jag vecka så jag kommer skriva mer om det då. Men här kommer statistiken och bilderna!
Pojke: |||| |||
Flicka: |||| |||

Från sidan:




Framifrån:




Och bakifrån:




Vissa av er ville ju se detta för att kunna gissa. Men som sagt. Det syns typ inte framifrån eller bakifrån. Jag är rätt bred över röven i vanliga fall med, haha! Men ni får väl se bilderna i alla fall och så får jag se om det är fler som vill gissa nu..? Jag cencurerade bort mitt ansikte av den enkla anledningen att jag gör världens konstigaste miner på bilderna! Jag vet seriöst inte vad jag gör eller hur jag lyckas. Försökte se normal ut men är det så jag ser ut i verkligheten skulle jag bli rädd för mig själv.


Nåja, det var bara det jag ville för tillfället. Nu ska jag försöka komma mig till sängen. God natt och sov sött!

Kommentarer
Postat av: Katja

Jupp.. :) Gissar på pojke.. hihi..

2009-09-21 @ 22:42:04
URL: http://smultronduvan.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman.Svårt att säga än vad du bär på..brukar oftast se & brukar ha rätt..men tippar på en tös :) men det visar sig..så länge den mår bra6 har det bra där inne ..Ha en skön tisdag..kram

2009-09-22 @ 08:01:20
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hoppas att du får en skön tisdag söta du.kram

2009-09-22 @ 09:16:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emelie

en flicka till tror jag :)

2009-09-22 @ 13:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0