Hata söndagar!

Ja jag ogillar verkligen söndagar. Jesper börjar jobba så jäkla tidigt så jag vet aldrig vad jag och lillan ska hitta på. Suck! Men det är i alla fall fint väder idag. Så vi har precis varit ute och lekt i nästan 1½ timme. Det är ju inte fy skam. Tror att jag ska kolla upp vilken tid solen förväntas gå ner idag. Så får vi se om jag och lillan ska ta en tur med bilen sen.. Men frågan är vart man ska åka. Igår var jag ju nere i skeppsviken. Men det kan ju vara kul att variera sig lite. Funderar på rödön. Problemet är väl att Tindra inte kan springa så bra där utan att ramla ner i vattnet och vagn är ju omöjligt på det stället. Så det får nog bli skeppsviken idag igen i så fall. OM vi nu åker. Har inte bestämt mig än. Solen skulle tydligen gå ner 19.38. Får se om jag orkar åka. Har inte laddat batteriet till kameran så jag vette fan om det är värt det.

Vad händer resten av dagen då? Ja nu ska jag precis till att laga lite mat. Tindra fick en tidig lunch vilket resulterar i att hon vill ha en tidig middag också. Men det gör inget för jag börjar också bli hungrig. Blir korvstroganoff och ris. Mumma! Sen kan jag även säga att min unge är så fruktansvärt gnällig nu så jag ställer snart ut henne!!

Nä jag får lägga ner detta och laga mat innan jag går i taket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0