Ljusstakarna!

Ja jag tänkte ju visa hur dom nya ljusstakarna ser ut. Och här syns även dom gamla.



Som ni ser är dom lite annorlunda, men det gör ingenting. Ni ser ju också hur jag hängde dom istället. En av varje på vardera sida om fönstrena så det blev riktigt nice faktiskt. Nu är jag nöjd, haha!

Nå..är det nått bra på tv ikväll eller? Får nog kika in på tv.nu och kolla tror jag. Men jag är lite rastlös och har tråkigt. Jag är sugen på att greja i photoshop men vet inte riktigt vad jag ska göra. Skulle ju kunna byta ut bilderna i headern mot lite mer höstiga bilder, hehe. Men vi får se om jag orkar..Det lär ni nog märka.

Nää nu slänger jag bara in en liten bonusbild på världens bästa dotter! Hon blev så nöjd över sin nya "sportflaska" som hon får ha saft eller vatten i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0