Men guuuud vad spännande!!

Ja idag kom ju det nya avsnittet av one tree hill ut. Oooh vad spännande det är. Och man börjar ju undra om Nathan har gjort något eller inte. Jaa, spänningen är olidlig. Men jag måste ju faktiskt säga att skaparna av OTH har bytt ut en heting mot en annan. Denna snygging spelar numera Nathans agent:

(bilden är googlad!)


Är han inte het så säg! Robert Buckley heter han. Och han måste ju bara vara en av de hetaste killarna som går i ett par skor! Haha! Nåja, nu behöver vi ju inte överdriva, men lite får man väl ändå dreggla över hetingarna på tv?


Nää nu ska jag in och greja iordning en design som jag gjort. Men den visar jag imorrn, hehe. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Martina

haha ritkgt het:D me like!

2009-09-23 @ 07:55:31
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0