Mobiluppdate!

Ja det får bli en liten mobiluppdatering. För jag orkar inte starta datorn för tillfället. I alla fall, jag kom mig ut till torp en snabbis förut. Fick äntligen köpt mig en bh som passar! Det var grymt skönt! Blev dock lite chockad över att jag numer fyller ut en c-kupa utan problem.. Visst är jag gravid men jag fyllde inte ens ut en c-kupa ordentligt när jag ammade Tindra! Så då kanske ni förstår att jag är lite chockad? Hur sjutton kommer detta sluta? Kommer jag ens kunna använda mina amningsbhar som jag redan har eller måste jag köpa nya såna också? Ja det återstår att se helt enkelt. Nej nu blev det lite väl mycket tuttprat kanske, haha! Men jag blev i alla fall nöjd över mitt köp. Den var snygg och skön. Det är huvudsaken. Sen längtar jag till på fredag. Då ska ju vi ut och äta och gå på bio. Kanske ska man boka bord? Hmm.. Nåja. Nä nu ska jag alldeles strax slänga snuttan i badet. Hon är smutsig efter dagis, Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0