Ont så ont..

Ja nu har jag riktigt ont! Jag har ju varit ute och rantat hela dagen, hehe. Först åkte vi till rådhuscafét och tog en lunch med jespers pappa. Sen gick vi ner till br och tänkte köpa bilar. Blev dock inga bilar. Sen åkte vi till hemmakväll och hyrde film. Sen till arbetsförmedlingen. Där fick jag positiva besked! Jag fick fritt fram till att börja ska praktikplats. Fan vad gott! Så jag tänkte att när vi ändå ska in till stan på måndag så ska jag gå in och prata med 2 ställen och se om man kan få nått där, hoppas hoppas! Håll tummarna för mig, hehe. Nåja efter det så åkte vi hem. Jag satte igång att städa köket och dammsuga hela lägenheten. Det var dock inte det bästa jag gjort idag.. För nu har jag så jäkla ont i höfterna och svanskotan så nu kan jag knappt gå eller röra på mig över huvud taget! Men men, det är rent och fint i alla fall och det är huvudsaken. Nä jag får nog sluta skriva nu. Jag bloggar med mobilen. Men jag återkommer nog senare med en bild på dagens outfit och lite sånt, hehe. Ha en trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0