Seg i kroppen

Ja nu är jag alldeles seg i kroppen efter allt städande och lagande av mat. Dock blev maten väldigt god, hehe. Fick ju äntligen smaka den där teriyaki-såsen som blev så misslyckad i ugnen. Den hade en svagare smak än vad jag trodde faktiskt. Men det var väldigt gott. Kan hända att inte marinaden fick ligga och dra sig tillräckligt länge för jag kom liksom på det i sista stund. Nåja, så kan det vara.

Så nu sitter man här och tar det lite lugnt. har tänt lite ljus och känner lugnet. Vi skulle ju hänga upp hyllor idag med, men vi får väl se när det blir av. För nu gör vi det inte. Imorn tror jag inte att vi hinner innan Jesper ska till jobbet. Vi får väl se. Imorrn behöver jag i alla fall inte stressa med maten för Jesper får stanna och käka något på vägen ner till Halmstad. Annars blir middagen alldeles för tidig. Så imorrn tror jag att jag och Tindra ska äta blodpudding. Det är ju så gott men Jesper gillar det inte. Så man får passa på dom dagar han inte är hemma, haha!

Nää nu ska jag ta och kika vidare en snabbis innan jag lägger ner datorn. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Vad duktig du är på att fixa bloggar... can you do mine?:-)

2009-09-26 @ 22:01:43
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0