Varför??

Varför ska det vara så dåligt väder jämt? Helt tråkigt bara. För då vet man aldrig vad man kan göra? Det är ju inte speciellt roligt att vara ute och leka. Det är inte bara grått och trist utan det blåser nått kopiöst också! Suck, suck och åter suck! Vad ska man hitta på?

Igår funderade jag på om Tindra hade åkt på vattkoppor. Men jag tänkte, omöjligt. Hon har ju inte varit på dagis på över en vecka! Men sen läste jag också att det tar mellan 14-21 dagar för det att bryta ut efter smittotillfället. Så då blev jag orolig igen. Eller orolig, hade ju varit skönt att få det bortgjort eller vad man kan säga. Men ändå. Dock tror jag inte att hon har det. För pricken hon har fått på kinden ser, idag, mer ut som en vanlig hormonplita än en vattkopp. Så det blev inget med det denna gången.

Nu står min dotter och pekar på datorn och säger goggo. Det betyder att hon vill se på Arne alligator..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0