Bilder på Molly!

Här kommer några bilder enbart på Molly. Titta här vad hon kan! (Dock bara några sekunder innan hon tippar..)


(Skyller det dåliga fotandet på Jesper, moahaha! För som ni ser sitter jag mittemot Molly..)

Min lilla knubbsäl, hehe. Som äntligen ska döpas på lördag! Hittade inte dopklänningen som vi döpte Tindra i så nu ska vi få låna dopklänningen som deras far (bland annat) är döpt i. Blir säkert jättebra!

Här kommer några fler bilder som jag tog idag..



Nästkommande bild var en sann lyckoträff, hahaha!









Fråga mig inte vad hon gjort vid ena ögat på dom övre bilderna. Hon var illröd! Men gissar på att hon bara gnuggat sig. Min vackra bebis som faktiskt har varit på strålande humör hela dagen! Hon har nu för 3e kvällen i RAD somnat utan skrik och utan gråt! Kanske någon som håller på att vänja sig vid sängen? Ingen kunde vara mer nöjd än mig i alla fall.

Men nu ska jag i alla fall sova. Ögonen faller ihop! Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

Gu så söött!

2010-04-30 @ 19:36:19
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0