Herre jisses!?

Alltså just nu sitter jag och är i chocktillstånd. Jag och Tindra har precis klivit upp! Och märk orden jag skriver, jag och Tindra! Molly sover fortfarande!!! Och vill ni veta det bästa? Jag har inte behövt kliva upp och ge henne mat vid 5! TJOHOOO!!! Hon vaknade allt en liten sväng nån gång inatt, vet inte riktigt vad klockan var, men jag kände verkligen att nu orkar inte jag kliva upp och göra erättning. Så vad tror ni händer? Jag ger henne nappen och hon somnar om utan problem! LALALA! Och som sagt, hon sover ännu och klockan är 07.40. Tänk om Tindra hade kännt för att ta lite sovmorgon, undra hur länge vi hade sovit då, hehe. Ja jag är så glad att hon fortfarande sover. Betyder detta att "nattmålen"(runt 4-5 snåret) är över? Kan ju bara hålla tummarna!

Dock är hon inte rolig att lägga på kvällarna. I förrgår gick det relativt smärtfritt så jag trodde att det var påväg att vända men icket. Igår var samma visa igen. Hon ligger och skriker, näst intill hysteriskt, jag får gå in och trösta, ge nappen sen försöka gå igen. Det skär i hjärtat att höra henne så ledsen. Men till slut så somnade hon. Jag testade att ta upp henne och ge henne mer mat eftersom hon åt lite dåligt på kvällen men nää, det ville hon inte ha så hungrig var inte problemet. För er som undrar varför jag låter henne ligga en stund är för att hon måste vänja sig att somna i sin egen säng. Barnvagnen kan hon inte sova i för alltid då liggdelen redan börjar bli för kort. Nåja, får hoppas att det släpper snart.

Men nu ska jag mysa lite med Tindra innan Molly vaknar! Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Bella

Har hittat hit till din blogg!



Är beräknad om 4 veckor med lillebror, och storasyster sover fort med oss. Hon har alltid sovit dåligt.

Nu är det dax för förändring innan liten kommer.

Hur har ni gjort? Sover Tindra i eget rum, hela natten?

Störs Tindra av molly?

Har du några tips eller råd?



Ha en mysig dag!

2010-04-19 @ 09:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0