INTE min dag..

Nää det är inte min dag idag. Inte på några vis alls faktiskt..så jag orkar inte skriva mycket ska bara visa bilder..



Nu finns det en hel del sånna här lite överallt!



Försökte även klä ut Tindra till påskkärring idag. Dessa bilder borde ligga högst upp egentligen men ORKA! Försökte även få på Tindra en(ett?) hukle men det ville hon INTE ha. Men söt blev hon ändå! (Är hon väl alltid?)



Efter middagen, som Tindra för övrigt åt väldigt bra av för en gångs skull, så blev det dags att måla ägg. Tindra tyckte att det var spännande en liten stund sen var det roligare att krossa äggen och leka med vattnet, hehe. Men bättre lycka nästa år, haha!



Tänkte även visa lite mer av mitt hår. Har ju aldrig kunnat visa ordentligt hur lockigt mitt hår egentligen har blivit efter 2 graviditeter. Såhär lockigt är mitt hår..i alla fall under tiden som det är blött.


(Nej jag har inte gjort något med håret, inte borstat eller nånting, bara handdukstorkat..)

Sist men inte minst måste jag ju önska alla mina läsare en Glad Påsk! Föresten, var det någon som blev lurad igår? Jag glömde bort det iaf, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0