Kalas och sånt!

Nu ska vi snart göra oss iordning och sen ta bussen ut till torp. Vi ska köpa en present och jag ska köpa en väska till min mobil. Känner att jag vill ha nått mer som skyddar displayen då jag oftast har mobilen i fickan. Sen ska vi även köpa ett nytt minneskort till vårat wii. Så att man kan börja spara allt man spelar, hehe. Sen efter det ska vi på kalas hemma hos svärfar som fyller år nu i veckan. Trevligt trevligt!

Imorn får vi storfrämmande också. Ska bli jätteroligt faktiskt. Min mamma och min lillasyster kommer hit och ska vara här en vecka. Har ju inte träffat dom sen i somras så det ska bli kul faktiskt. Och skönt med lite avlastning. Så vi får se vad veckan kommer att bjuda på. Hon ska ju även ha med sig vovven så det lär nog bli några långpromenader kan jag tänka mig. För det är ju inte direkt någon liten hund, hehe. Det är en flat coated retriver. Busig som få på sina 10 månader. Så jag ser verkligen fram emot detta nu.

Men jag tänkte bara blogga en liten snabbis, nu ska jag byta blöja på skitungen Tindra och sen påklädning och dra. Ha en trevlig dag allihopa så skriver jag säkert mer ikväll! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Kadri

Men vad roligt med besök. Får du vila lie

Så söt påska kärring hon blev bilderna där nere

GLAD PÅSK till dig

2010-04-04 @ 09:56:40
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Nina

glaaaad påsk :D

2010-04-04 @ 12:59:08
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0