Morning sunshine!

Idag tog Molly sovmorgon. Ända fram till klockan halv 7, tjiihoo! Ja hon brukar ju vakna runt 5-5.30 så det var ju faktiskt en liten sovmorgon. Men jag kan väl inte påstå att det är skönt att kliva upp dom tiderna så jag hoppas på att hon kanske börjar sova åtminstonde till klockan 7. Sen drar Tindra samma visa fortfarande. Hon vaknar 4-5 gånger på kvällarna och gnäller och ropar på mig. Sista gången jag var inne hos henne var klockan 00.25. Det har hållt på så i närmare ett år nu. Har aldrig riktigt tänkt på att det är jobbigt men nu börjar det bli det. Hon sover ju aldrig en hel natt liksom. Hon vaknar och ropar och gnäller. Varför gör hon så? Är det normalt att barn gör så när dom är närmare 2 år? Aja, nu kom jag lite på villovägar här känner jag.

Vet inte ens vad jag tänkte skriva om.. Jag behöver komma på vad vi kan äta till middag idag. Men vad? Jag har så tråkig fantasi och kommer bara på samma måltider hela tiden. När ska man hitta lite inspiration då? Men nu vet jag vad jag ska göra i alla fall..jag ska ge Molly mat. Den var i alla fall enkel..en flaska ersättning. Tänk om livet vore så enkelt att det hade räckt med en flaska för att vara mätt i 3 timmar eller mer..haha! Ha en trevlig dag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: mamma

Men gumman du har ju blivit super duktig på mat så känn dej stolt, gör nått enkelt spagetti och köttfärssås eller biffar som Jesper gillar. Saknar er// Kram mamma

2010-04-13 @ 14:42:32
Postat av: Jennifer

Haha shit vilken sovmorgon va? ;) till och med jag som har skola får sova längre :D hahaha!! förlåt, bara kul att retas eftersom ni fick sova längre än jag förra veckan då tindra väckte mig i stortsett varje natt! =D

2010-04-13 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0