Tjaahaaa!

Behöver verkligen veeerkligen städa..men orka för sjutton. Tror att jag ska röra på döfläsket lite istället och spela lite wii, hehe. Det är ju så skoj! Men får nog ändå röja undan lite tror jag. Får ju som sagt storfrämmande imorn.

Sen kan jag ju säga att jag idag blev ÄNNU mera sugen på att åka till fotomässan som är till helgen. För idag fick jag ett litet erbjudande om att få gratis inträde om man skulle vara där hela dagen, fylla på lite infoblad och visitkort 3 gånger under dagen plus att man skulle få en gratis "hoodie" så jag blev minst sagt sugen. Men det återstår att se om vi tar oss dit. Vill ju inte heller skriva upp mig på något som jag kanske inte kan fullfölja. Hmm..svårt är det.

Imorrn är det full rulle igen. Först ska det nog städas undan lite, få i oss lite lunch och sen ska vi ta bussen ner till tågstationen för att möta upp min lillasyster och mamma. Sen ska vi hitta på något att göra till middag med. Hmm..har ju verkligen ingenting hemma som vanligt. Med tanke på att vi inte har möjlighet eller ork att storhandla längre eftersom det är grymt jobbigt att göra sånt när man åker buss. Aja, kanske beställer hem pizza eller nått bara.

Nää nu ska jag se om jag kan sparka liv i min älskling som sitter heeelt inne i ett mobilspel, haha. Han sitter och verkligen lutar sig och vrider på sig, moahaha! Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0