Tungt huvud!

Jag är alldeles tung i huvudet, det bultar. Ska snart lägga det på kudden och slappna av. Har varit en lugn dag där vi knappt gått utanför dörren. Det har blåst som fanken idag med så har inte haft lust att gå ut. Tränat har vi dock gjort så kika gärna in i träningsbloggen som finns länkad under "bloggar jag följer".

Imorn ska bli en rätt intressant dag. Jag ska på mitt andra utvecklingssamtal på Tindras dagis. Hade fått dra med mig Molly egentligen men Krewer är snäll och ställer upp eftersom det är redan klockan 9 på morgonen. Vilket betyder att Jesper sover eftersom han jobbar. Hur som hellst ska det bli kul att höra vad dom har att säga om våran lilla pratkvarn!

Sen får vi väl se vad som hittas på. Är fortfarande sugen på ut och springa, men vi får se vad som hinns med. Jesper har i alla fall lovat att åka och handla själv imorn. Ska bli skönt att slippa den stressen och dra med barn, hinna hem, laga mat och allt vad det innebär innan Jesper ska åka och jobba igen.

Men nu ska jag faktiskt sova. Blev svintrött! Men god natt och sov så gott! Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!

Du kan väll höra av dej så jag får veta vad dom sa på dagis, men jga gissar att det går jätte bra. Idag ska vi ut på isen och pimpla. Det är strålande sol och några pluss grader och blåser ingenting, en riktigt fin vår dag. Längtar efter er// Kram mamma

2010-04-19 @ 08:48:36
Postat av: Jenny

Tjhoho! Hoppas allt är bra! Jag är lite sugen på en ny design på bloggen, tänkte om du kanske ville fixa lite när du har tid? Vill fortfarande ha den ganska enkel, o givetvis m en massa körsbär. Men kanske lite 50tals inspiration?:-)

2010-04-19 @ 09:14:17
URL: http://jeanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0