Vårtecken på annorlunda vis!

Jag begav mig ut en snabbis för att hämta några krokusar. Men bara för att jag letade så hittade jag inga! Morr! Så jag tog in en påsklilja och...påskliljor i miniformat (kommer inte ihåg vad dom heter..). Smällde upp fototältet och testade mig fram. Testade dock bara 2 olika bakgrunder men jag vette sjutton om resultatet blev så bra. Här har ni tre bilder. Säg gärna vad ni tycker!



Kanske mindre lyckat att ha en röd bakgrund..! Blev både gulstick och rödstick till max..fast det kanske blev bildens tjusning..hrmf..

Sen bytte jag till vit bakgrund..





Vet inte om det blev så mycket bättre faktiskt. Kanske skulle testat svart med? Men det får bli en annan gång, orkar inte nu!

Kommentarer
Postat av: Anna - Kärlek på jäsning♡

tack så mycket :)

2010-04-27 @ 22:50:55
URL: http://kakpaketet.blogg.se/
Postat av: Marie

Som vanligt tar du alltid underbart fina bilder gumman !

Kom på vad dom små hette Tet á Tet hehehehe!Vet inte om dom stavas så dock men skit samma :P



Ser framemot våren här nu så man får ännumera fina vårbilder från dig !



Kramizar Marie

2010-04-28 @ 08:57:56
Postat av: Sofia

Jag tycker helt klart bäst om den med röd bakgrund! Jättesnyggt!

2010-04-28 @ 13:14:56
URL: http://sofiafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0