En morgon som denna.

Tindra vaknade 6.40 och kom till oss och mös lite. Då klev vi upp för hon ville ha välling. Sen satt vi i soffan och mös ett tag tills Molly vaknade 07.30. Alldeles lagom! Har även berättat för Tindra att vi ska åka till leklandet och hon är somm ett ljus nu! Hon gör som jag säger och sitter med spänd förväntan och väntar på att få väcka Jesper. Tur att hon inte förstår att det faktiskt är 2 timmar kvar tills vi kan väcka honom, hehe.

En sak fattar inte jag.. Det är vart fan denna "mensvärk" kommer ifrån?! Det känns alltså precis som när jag har mens fast mensen är redan slut. Då tycker ju jag att även mensvärken ska ta slut, eller? Tröttsamt är det eftersom det inte är vidare bekvämt. Räcker det inte med en vecka i månaden som är plågsam nog?

Nää hörni, här kan man inte sitta och älta när man har två busiga ungar. Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hehe!!! Det är sant att det underlättare en hel del och veta om man behöver en helt en garderåb åt bebben eller om den kan ta syskonens:)



Va roligt med en trip till Leklandet. Jag skulle också bli helt lyrisk av att få åka dit:P Hoppas att verken går över.

2010-08-18 @ 09:16:49
URL: http://mammansandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0