Heelt död!

Inatt blev jag väckt av ingen mindre än min man. Klockan var 3 på natten och han hade förmodligen nyss kommit hem. Jesper brukar aldrig väcka mig om det inte är något som har hänt så därför blev jag lite rädd när han väckte mig. Men sen pekar han på huvudänden av sin sida sängen och vem ligger där? Jo, våran älskade dotter Tindra har kommit in och låg över sängen och sov. Hon hade fortfarande fötterna på golvet, i alla fall nästan. Helt otroligt att hon inte ramlat. Så Jesper lyfte upp henne och tog på henne täcket, sen hämtade han hennes täcke och lade sig på soffan och sov, haha! Stackarn. Så för första gången nånsin har Tindra sovit i våran säng! Sötis. Nu ligger hon här bredvid mig och kollar på sitt favoritavsnitt av musse pigg´s klubbhus, Kalle med ankorna. Molly sitter och gör miner och leker med ett ps2spelfodral.

Men själv är jag helt död idag. Somnade sent, jag var inte trött. Sen vaknade ungarna klockan 6..så då var det bara kliva upp. Och idag har man ingen tid för att vila heller, för Jesper lovade att åka ut och storhandla själv och sen börjar han jobba vid 15-tiden så då är man ensam med ungarna igen. Nåja, får väl försöka överleva. Har ju varit med om värre mornar än såhär, hehe.

Men nu ska jag kika in på tradera en snabbis sen ska jag mysa med mina barn! Ha en trevlig dag!

P.s. Jag grät inte till filmen igår, den var lite seg till en början men sen var den grymt bra och lite sorglig. Men slutet var bra i alla fall. D.s

Kommentarer
Postat av: Classy

Jo det har du rätt i :) Allt bra idag?

2010-08-22 @ 12:51:14
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0