Ööh..jag är lite efter!

Jag hade BESTÄMT för mig att dagis inte börjar fören nästa vecka. Men idag pratade jag emd grannen och dom öppnade ju idag! Så jag fick lov att ringa dit och kolla så att detta verkligen stämde, och visst gjorde det det! "Fröknarna" hade funderat varför inte Tindra kom idag och vart hon var. Så jag fick ju förklara läget, haha! Hon tyckte att det var dags att vakna nu, haha! Jaja, så imorn går Tindra sin första dag på dagis på nästan 2 månader. Och som hon längtar! Och hon tycker speciellt att det ska bli roligt att berätta för fröknarna att hon kan kissa på pottan och att hon inte använder blöjor längre. Så det ska bli roligt att få höra hennes tjat imorgonbitti om att hon ska gå till dagis, hehe. Snacka om förväntansfull! Så jag är verkligen lite efter i svängarna, haha! Och ska jag vara ärlig tycker jag att det ska bli rätt skönt. Få lite egentid med Molly och kunna komma ut på promenader utan att behöva lyssna på nån som vägrar åka i vagnen eller som springer åt ett helt annat håll än just det man ska gå, hehe. Så nu ska jag ta tag i att röra på mig igen!

Vad har vi annars hittat på idag då? Ja, vi åkte ut till torp. Tänkte kolla med någon på mekonomen om dom vet hur man ska sätta fast sånna där öglor i golvet, som man sedan kan fästa barnstolarna i. Men den personen som kunde sånt gick precis på lunch när vi kom så vi orkade inte vänta. Träffade dock ett känt ansikte på mekonomen. Cissi och hennes pojkvän David! Det var inte igår och det var verkligen oväntat att träffa dom där! Med tanke på att dom bor "hemma" i piteå.. Så även om det blev en blixtvisit så var det väldigt roligt att träffa dom båda! Cissi är en kompis som jag kännt sen jag började ettan. Vi gick i samma klass fram till nian. Så det var verkligen kul!

Efter mekonomen åkte vi över till biltema. Tänkte köpa en toasits och en pall. Men jag vill gärna ha en pall med trappsteg på, typ 2-3 stycken, men det fanns inte. Så vi struntade i alltihop. Nån som har nått tips om var dom kan sälja sånna pallar? Eller måste vi helt enkelt köpa en sån liten? Nåja, vi får väl se om jag hittar någon. Efter detta åkte vi och köpte lite dricka, sen köpte vi hem lite kinamat. Det satt gott i magen kan jag lova! Smarrigt!

Vad händer nu då? Ungarna sover och jag är rastlös.. Funderar på att byta dator och slänga mig i soffan istället. Får nog bli så. Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: CLASSY

Trist, men alla är vi olika :) Vad gör du nu?

2010-08-09 @ 19:50:01
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Var med och tävla på min blogg! Top 3 vinner priser!

2010-08-10 @ 00:42:59
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-10 @ 01:10:29
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Nina

hahah eller hur. å nu är sommarn snart slut. lr ja. av vädret att dömma så är den ju det........

2010-08-10 @ 09:52:45
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0