Sjukstuga!

Mamma: Det är nog din dator som är för liten eller så är det felinställt nånstans? För jag har allt en meny på höger sida med allt där i.. Scrolla längst ner till sidan och kolla om menyn hamnat där.

Idag är barn nummer 2 sjuk. Tindra har feber. Men hon är pigg och vill gärna gå till dagis. Hon tjatar.. Men dessvärre får hon väl stanna hemma idag. Hon har visserligen bara 38.0 så det är ju inte mycket då hon i vanliga fall ligger mellan 37.2-37.6 men det räknas ju ändå. Förhoppningsvis är det snabbt övergående så hon får gå till sitt kära dagis på torsdag.

En sak som slog mig igår var att jag faktiskt snart fyller år. Ett år närmare 30, ett år närmare pension. Den 16 september blir jag 24. Bryr mig inte ett dugg faktiskt. Har ändå redan fått mina första gråa hår. Har egentligen planerat på fest men jag vette sjutton. Vet inte om jag orkar och jag vet inte om jag orkar fixa barnvakt till den helgen heller.

Åååh, Tindra tjatar hål i huvudet på mig om att få gå till dagis! Hon är så ledsen att hon inte får gå.. Så jag får sluta skriva. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jennyli

hihi blir du bara 24? en annan ble ju 27 nu senast, känn på ångesten i det, uscha!



sv på kommentaren på min blogg: Misstänkte att det skull bli hög igenkänningsfaktor på det. Tyvärr! Varför håller man på sådär? blir så trött.. ååh..

2010-08-31 @ 22:13:17
URL: http://jennyliskapar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0