Skriver nu..

För jag har en känsla av att jag inte kommer orka (eller hinna) göra det sen. Nu sitter Tindra och kikar på pippi på rymmen och Molly ligger och leker med ett dvd-fodral på golvet. Sen när Molly har somnat ska jag och Tindra baka muffins, igen. Och jag säger muffins för mina blir aldrig kladdiga, haha! Aja, skitsamma, goda blir dom i alla fall. Ska ha i MASSA choklad denna gången, hehe.

Sen ska jag glo på film hade jag tänkt. Först ut blir denna:



"Allie Hamilton och Noah Calhoun träffas en sommar och inleder en romans. När sommaren är slut tvingas de skiljas åt då Allie börjar på college i New York och Noah stannar kvar i Seabrook. Efter några år korsas deras vägar igen, och trots att flera år har gått och Allie är förlovad med en annan man, så kan de inte släppa taget om varandra."

Jaa, vi får väl se om den är nått att ha. Har ju hört att den ska vara det så vi får se. Näst efter den, om jag orkar, ska jag se "Remember me" med Robert Pattison. Till detta ska det ätas gotta! Inte gotta = godis utan gotta = morötter och sweet chili-dip. Ska bli riktigt gott faktiskt! Sen lär det väl slinka ner en och annan muffins med. Dom är livsfarliga!

Nää, nu får jag nog sluta skriva. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Classy

Tack du :)



Härligt! Känner mig lite febrig och matt i kroppen men annars är det bra, gjort idag?

2010-08-22 @ 17:57:09
URL: http://classys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0