Tränat, tjohoo!!

Måste faktiskt uppdatera ännu en gång idag. Vad blir det nu? 3:e gången? Hehe! Men nu har jag faktiskt fått tummen ur röven och tränat. Zumba är fan gött! Speciellt när man börjar lära sig hur dom faktiskt rör sig. Så idag gav jag gärnet och lite till och fy fan vad svettigt! Och nu känns det som spagetti i benen kan jag lova, haha! Och höfterna är ju också som gelé men gött är det! För en sak som det finns gott om i zumba, det är höftrörelser! Känner mig lite som en tjuv..det är ju faktiskt inte mina zumbaskivor, hehe. Men Krewer har faktiskt sagt att jag får låna dom så jag litar på det.

Så idag kan man lugnt säga att jag har rört på fläsket ordentligt! Först var vi ju på leklandet i 1½ timme. Mer orkade faktiskt inte jag, var ju genomsvett efter 20 minuter, haha! Och Tindra var trött hon med för hon stenslockna i bilen sen, hehe. Sen har jag ju kämpat mig fram med bilen, kanske inte så jobbigt som det låter men jag har fan vänt upp och ner på hela bilen när jag stod på motorvägsavfarten för att hitta varningstriangeln men den fanns ingenstans så jag undrar ju hur bilfan gick igenom besiktningen utan en enda anmärkning om en triangel?! Hur som hellst har jag ju burit massa vatten till den med. Sen tog vi ju som sagt bussen ut till torp och shoppade lite, handlade mat, sprang omkring lite till (jaa, jag sprang faktiskt från parkeringen där vi träffade Jesper och till busshållplatsen för att inte missa bussen..). Och så nu då, träning. Gött! Fick göra slut på lite energi som jag, otroligt nog, hade kvar. Så nu är jag helt färdig!

Så träningen idag blev alltså:
*lekland 1½ timme
*shopping 2 timmar
*träning 20 minuter (expressprogrammet)

Nä nu ska jag kika på livet på BB. Men ville bara skriva om träningen, haha!

Kommentarer
Postat av: Nina

va inne på en hm idag å dem hade inte tröjorna =( ska leta imorrn efter dem igen. ja vill ha kakmonstret.. men man får inte ge upp som sagt :P dem finns ju annars på nätet..



nja hästen va sådär rolig. den ville väl inte längre. å sen kunde han inte hålla i sig nånstans. men han va väldigt nöjd med ridningen. vill liksom inte gå av..

2010-08-18 @ 21:45:47
URL: http://deliciously.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0