Härligt!

Har precis kommit hem från en långpromenad med Troja. Härligt var det! Det har regnat här hela förmiddagen men sen sprack det upp och blev riktigt härligt. Ca. 1 plusgrader och strålande sol. Jag ville aldrig sluta gå, hehe. Men det blev ca. 50 minuter i alla fall. Får väl se om det blir en sväng ikväll med eller om Jesper går. Känns som att han aldrig får chansen för jag tar dom först, haha!

Men hon är ju helt cool denna hunden alltså.. Hon busar knappt, drar inte i kopplet, visar bra när hon vill ut och är hur snäll och lugn som hellst. Nu ligger hon och sover bredvid mig i soffan! Och Molly och Tindra härjar runt. Men nu kan jag inte skriva mer..hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0